Registrovať sa Prihlásiť sa
Neprihlásený

Zákazka č.12093

Zákazka už bola vyhodnotená. Tu sú dostupné protokoly z vyhodnotenia zákazky:

Nasleduje zobrazenie výzvy na predkladanie ponúk:

Názov zákazky: Úprava studničnej vody pre bytový dom s 10 b. j.
Typ zákazky: Zákazka s nízkou hodnotou
(Zákazka podľa § 117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.)
Oblasť Ostatné
Podoblasť Iné
Zverejnená: 3.6.2022   zákazka s využitím anonymného modulu
  Odkaz na webovú stránku verejného obstarávateľa
Predpokladaná hodnota: neuvedené
Predpokl. obdobie realizácie: 7-8/2022
Lehota na predkladanie ponúk: 30.6.2022
 
Zadávateľ
Firma Obec Rudno nad Hronom
Zadávateľ nie je platca DPH
IČO 00320986
Adresa Rudno nad Hronom 16, 96651 Rudno nad Hronom, SK
Kontaktná osoba Katarína Beniaková, +421 *** ******

Všeobecný opis zákazky

Obec Rudno nad Hronom, ako verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) Vás vyzýva v súlade s § 117 cit. zákona na predloženie cenovej ponuky na zákazku "Úprava studničnej vody pre bytový dom s 10 b. j."
Verejný obstarávateľ pri zadaní zákazky postupuje vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky v zmysle §117 Zadávanie zákaziek s nízkymi hodnotami zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov tak, aby vynaložené náklady na predmet zákazky boli primerané jeho kvalite a cene.

    Cenovú ponuku je uchádzač povinný predložiť v rámci systému TENDERnet v časti: Zadať ponuku. Ponuky predložené inak ako v systéme TENDERnet nebudú pri hodnotení posudzované.
Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom obhliadku miesta po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
Kontaktné údaje: Katarína Beniaková, referentka obce
Telefonický kontakt: 045/6856253
Emailový kontakt: referentka@rudnonadhronom.sk

    Uchádzač je povinný do cenovej ponuky zahrnúť náklady potrebné na zhotovenie diela, a to najmä náklady na práce, materiál a prepravu. V prípade, že sa počas realizácie vyskytnú práce naviac, ktoré neboli súčasťou zadania, tieto budú riešené formou dodatku, avšak tak aby celková cena diela nepresiahla finančný limit pre zákazky podľa § 117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu cenovú ponuku, ako aj právo verejné obstarávanie kedykoľvek zrušiť.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na predkladanie cenových ponúk, v prípade ak pred uplynutím lehoty nebudú predložené aspoň 2 cenové ponuky na zákazku.

Lehota na predkladanie ponúk
Lehota na predkladanie je stanovená do 24.6.2022 do 10:00 hod. 

Kritérium vyhodnotenia ponúk:
Kritériom je celková cena (EUR s DPH) - 100%. V prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH bude posudzovaná cena celkom.

Platnosť ponuky:
Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovenej do 22.9.2022

    Uchádzač predložením ponuky vyhlasuje, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Zmluvné podmienky

Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný výhradne z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Zmluva o dielo

Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku na základe vyhotovenej faktúry.
Splatnosť faktúry do 30 dní od vystavenia a doručenia faktúry Objednávateľovi.
Zhotoviteľ bude fakturovať celé Dielo v jednej faktúre, po ukončení a riadnom odovzdaní Diela Objednávateľovi.
Verejný obstarávateľ na predmet zákazky neposkytuje preddavky.

Spôsob určenia ceny predmetu zákazky:
Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v mene EURO.
Uchádzač uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v zložení:
• navrhovaná zmluvná cena bez DPH,
• výška a sadzba DPH,
• navrhovaná zmluvná cena + výška a sadzba DPH.
Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní.

Uchádzači nemajú nárok na úhradu nákladov spojených s prípravou ponuky.
Cena ponúknutá úspešným uchádzačom, ktorá bude uvedená v zmluve o dielo a bude jej neoddeliteľnou súčasťou, musí obsahovať cenu za celý predmet zákazky vrátane všetkých súvisiacich výdavkov na predmet zákazky a ostatných odvodov vo výške platnej ku dňu obdržania.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požadovať v rámci vyhodnotenia ponúk od uchádzačov predložiť rozbor detailnej neobvyklej nízkej ceny položiek uvedených v cenovej ponuke.
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH.

Ostatné podmienky

Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto prieskumu trhu nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
- Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
- Ustanovením odseku 1 nie sú dotknuté ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať Úradu pre verejné obstarávanie dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a Úradu pre verejné obstarávanie zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona o verejnom obstarávaní a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (Zákon č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov).
- Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požadované prílohy ku CP

Ponuka musí byť predložená v štátnom jazyku, to znamená v slovenskom jazyku. Ak cenová ponuka bude obsahovať dokument v inom ako slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, musí byť predložený v cenovej ponuke aj jeho preklad do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu predložených dokladov, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

Úspešný uchádzač je povinný predložiť kópiu dokladov o oprávnení realizovať predmet zákazky (výpis z obchodného, živnostenského alebo iného relevantného registra).
Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť obstarávateľovi súčinnosť v správnom konaní pre udelenie súhlasu RÚVZ Žiar nad Hronom na vodárenskú úpravu pitnej vody a o najmä dodaním platných dokladov (certifikátov) preukazujúcich, že výrobky a zariadenia použité na úpravu vody sú určené pre styk s pitnou vodou a iných dokladov podľa požiadaviek RÚVZ.

- Ponuky, ktoré nebudú predložené v súlade s bodom vyššie resp. v súlade ostatnými ustanoveniami výzvy na predkladanie ponúk (resp. chýbajúce dokumenty nebudú doplnené ani na základe Žiadosti o doplnenie), nebudú zaradené do hodnotenia ponúk podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk.
- Ponuky uchádzačov, ktoré budú predložené v súlade s výzvou na predkladanie ponúk, budú zoradené do poradia, pričom na prvom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najnižšiu cenu a na poslednom mieste bude ponuka uchádzača, ktorý predložil najvyššiu cenu.
- Ako úspešný uchádzač bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého ponuka sa umiestnila ako 1. v poradí.
- Obstarávateľ prostredníctvom systému oznámi uchádzačom výsledok vyhodnotenia ponúk.

Položky zákazky

P.Č. Názov položky / Špecifikácia Množstvo
1 Zariadenie na úpravu vody 1,0 ks
Zariadenie na úpravu vody na odstránenie železa, mangánu a baktérií v studničnej vode.  
Baktérie neboli v poslednom rozbore vody preukázané, nakoľko voda je neustále ovplyvnená aplikáciou dezinfekcie do hlavného prívodu vody do BD.
Odporúčame vykonať obhliadku  pre navrhovanú úpravu vody po dohovore s kontaktnou osobou.  
Kvalita vstupnej vody nie je ustálená, nakoľko dochádza  presaku povrchovej vody do vrtu studne.
2 Záručný a pozáručný servis 1,0 ks
Kompletný a pravidelný záručný a pozáručný servis navrhovanej technológie spojený s garanciou dodávky vody spĺňajúcej požiadavky na kvalitu pitnej vody zmysle Prílohy č. 1 k nariadeniu vlády č. 354/2006 Z. z.
3 Laboratórne práce 1,0 ks
Odobratie vzorky vody po úprave  akreditovaným vzorkárom na akreditovaný Kompletný rozbor vody v zmysle §5 ods. 4 Zákona 354/2006 Z. z.
4 Potrubné rozvody 1,0 ks
Výmena skorodovaných a poškodených potrubných rozvodov a vrátane poškodených ventilov
za plastové. 
5 Vodomer 2,0 ks
Výmena existujúceho a doplnenie nového vodomeru. 

Prílohy ku zákazke

  1. Rozbor zo 17.5.2022.pdf   183,5 kB
  2. Rozbor vody z 8.2.2022.pdf   179,1 kB

Stiahnuť všetky prílohy ku zákazke ako archív (súbor typu ZIP): dokumentacia.zip